zaterdag 14 april 2012

Spring Card

 Hoi ik blog niet zo veel momenteel lig ook vast achter bij jullie maar ik zat/zit weer in de lappen mand zeg maar.Even een behoorlijk griepje te pakken en piepte behoorlijk dus toch maar weer even naar de huisarts voor ik weer gevloerd lig..lol..!Nou die troep werkt in ieder geval wel heb al weer wat meer lucht.
Dit kaartje/hangertje heb ik gemaakt voor een blog vriendin en die houd wel van lammetjes..zijn ook zo schattig!
Ik heb van alles gebruikt oa de bekende doos,kant,fikkie flower,tag van Prima Marketing,konijn van Pion Design,roosjes en strikjes en de stempels die ik gebruikt hebt zijn van Vilda Stamps.
Ik wens jullie een heerlijk weekend ik heb hier een heerlijk zonnetje doeeeggggggggggggg,Lean.


Hi i am not much blogging just havenig some health problems again but get some medicine i must say i have a little more air now to breath....So maby i havent visit your blog i am sorry for that.
I have made this card/hanger for a scrappy friend she loves lams..they are so cute..
I have used all kinds of stuff....like cardboard ,lace,fikkieflower,tag from Prima Marketing,rabbit from Pion Design,roses and ribbon.The stamps i have used are from Vilda Stamps.

Wish you a lovely weekend i am having a little sunshine oever here byeeeeeeeeee,Lean.

24 opmerkingen:

Deb zei

This is just sooooo sweet. Your friend will love it. Sorry to hear you are having some health problems.....hope you will feel better soon.

Lizzyc zei

Hi Lean. this card is sooo sweet, very pretty.. and you take care of yourself now.. I hope you are feeling better... you can catch up your blogger friends when you are well, take care..xx

Odetta zei

Very lucky me!!! Ik was degene die dit schitterend lammetjeshart mocht ontvangen, nogmaals heel hartelijk bedankt! Volgens mij heeft de laatste tijd half Nederland last van een griepje gehad. 2 weken geleden was ik ook al de klos. Ik hoop dat je je gauw weer wat fitter voelt!
Lieve groetjes, Odetta

Elly zei

Nou,het gaat lekker met je......,
het ene nog maar net achter de rug of het andere dient zich al weer aan!Zoals ik boven lees is het lammetjeshart goed terecht gekomen.
Het is een prachtige creatie waarbij de gebruikte dingen vloeiend in elkaar over lopen!

Beterschap en een goed weekend,Elly

Dani Cristina zei

Ahhhhh...demais lindo Lean!
É adorável,encantador seu trabalho.
Beijos :)

Brendaxx zei

Echt supergaaf kaartje Lean!! Zoveel mooie details, er is zoveel te zien op dit ene kaartje; TÓP!! Helemaal lente:)
Groetjes en fijn weekend verder,
Brenda

Loes Oorschot zei

Schitterend! Alles hieraan is mooi... heerlijk om naar te koekeloeren!
Beterschap Lean!

Groetjes, Loes

Romy zei

Wauw, wat een plaatje van een kaartje! Helemaal in lentesfeer met die vrolijke kleurtjes rondom het schattige lammetje!

En veel beterschap! Volgens mij heerst de griep nogal op het moment. Mijn moeder is ook al de hele week ziek en sinds ik mijn zieke nichtje gisteren heb opgezocht, heb ik het ook te pakken.

Heidi zei

It's absolutely gorgeous!
The picture is so sweet:)
I'm sorry to hear abour your health problems, hope you're getting better soon.
Hugs, Heidi:)

Unknown zei

such a pretty card! and the photo is adorable!

Stempelhexe zei

Hach, wunderschön ist das wieder geworden.

LG
Ulla

PatriciaKleijn zei

wat een schatj zeg

Liefs Patricia

Marlies zei

Een hele mooie lente hart! Zoveel prachtigs op te zien! Ik hoop ook dat je snel weer opknapt! Beterschap, groetjes, Marlies

Els zei

Ziet er zo leuk en lief uit.
jammer dat je weer gevloerd was en je kan wel een opkikkertje gebruiken. Rustig aan en groetjes Els

Julia Cotrim zei

Lean this is a lovely heart! So beautiful! Hope you feel better! xoxo
:)

Adriana - DRIARTE zei

Hi Lean i hope you are better. Such a beautiful and creative card!!!
Hugs.

Lynn zei

What a beautiful card. It's so pretty with all the spring touches. I hope you feel better soon!

Sandie zei

Lean this card is so gorgeous, love everything about it!

Esther zei

Weer teveel om te bekijken,leuk hoor.
Rustig aan en beterschap!

Groetjes Esther

An Zeelmaekers zei

het is een mooi kaartje geworden waarmee je vriendin wel super blij mee zal zijn. Verzorg je goed, laat je verwennen en zorg maar dat je helemaal beter wordt...en dan weer aan het scrappen :)

Unknown zei

Wat een schattig kaartje Lean, ik weet dat Odetta er erg blij mee was ;-) Ben je al wat opgeknapt? Beterschap!! Groetjes, Ira

Unknown zei

wat een schattige plaatjes en super leuk creatief hart!!!

groetjes carla

Karlina zei

n Schitterend lief kaartje Lean! Dat heb je ondanks je griepje mooi gedaan. Beterschap verder hoor!
Groetjes Karlina

Eila Sandberg zei

Hey you naughty girl! now you are getting me worried again and if I see you commenting on blogs, I will ask Ron to smack you for not listening to the doctor!! Lean, Lean this hanger/card is absolutely gorgeous! love the spring feeling and the bright pops of colour from the ribbon and fikkie bloom! Don't we all just looooong for some sunshine and warmth.The Swedish weather forecast has promised +20C and SUN for next weekend, and I've still got my winter clothes in the closet. YUK! xoxoxox